sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

17 Ocak, 2006

Frambuazlı çikolatalı pasta

Çalışan insanlar için yemek tariflerinin kolay hazırlanabilir olması çok önemli. Ben eğer az vaktim varsa ve yine de pasta ile misafir ağırlamak istiyorsam frambuazlı pastamı yapıyorum. Bizim evdekiler çikolata tutkunu sadece onlara yapacaksam pastanın her katına çikolatalı kremadan koyarak yapıyorum. Tariflerimi yazarken özellikle kullandığım markaları belirtiyorum çünkü başka alternatiflerle aynı tat tutmayabiliyor.





Malzemeler

1 paket 3 katlı kakaolu Uno hazır kek
2 paket Dr.Oetker pudra şekeri (500 gr)
2 küçük paket krema ( 400 gr)
100 gr Nestle kakao
1 paket Pınar Beyaz
1 su bardağı süt+1 kaşık konyak
75 gr dondurulmuş frambuaz
1 paket çikolata ( ben Toblerone bitter kullanıyorum 1\2 paket )

Yapılışı

Kekin her katı içine konyak eklenmiş süt ile ıslatılır.
Kakaolu krema hazırlamak için 1 paket pudra şekeri+1 paket krema+100 gr kakao mixerda önce düşük hızda sonra yüksek hızda karıştırılır. Bazı süt kremaları daha katı olabiliyor diğerlerine göre. Kremayı hazırlarken koyu olması halinde çok az süt eklenebilir, krema hiç bir şekilde bozulmaz.
Islatılmış kekin ilk katı çikolatalı krema ile kaplanır ve seçtiğiniz çikolata bu katın üzerine küçük parçalar halinde bıçakla ufalanır.
Beyaz krema hazırlamak için 1 paket pudra şekeri+1 paket pınar beyaz+1 paket krema mixerda önce düşük hızda sonra yüksek hızda karıştırılır.
Islatılmış kekin ikinci katı beyaz krema ile kaplanır. Derin dondurucudan çıkarıp çözdürdüğümüz taze frambuazlardan pastanın üstünü süslemek için ayırdıktan sonra beyaz kremalı ikinci katın üstüne frambuazlar dizilir.
Son kek katı da sütle ıslatılır ve pastanın üstü kalan çikolata sos ile kaplanır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors