sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

12 Mart, 2006

İlk süsleme denemeleri...



Bugün pasta süsleme kursumun ilk uygulamalarını yaptım evde. Henüz daha krema boyamalarımız gelmediğinden beyaz renkli kremayla süsledim. Kremaya renk vermek için jöle boyalar kullanılıyor. Bu boyaları Ankara'da bulamadığımızdan İstanbul'a ısmarlandı. Ben evdeki toz gıda boyasından kullanayım dedim ancak sonuç facia oluyor... O yüzden beklemek gerek. Pastart Özge Hanım'ın verdiği lezzetli çikolatalı kek üzerine ilk denemeleri yaptım. Tarifleri yakında yazacağım ...

2 Comments:

At 10:29 ÖÖ, Blogger Bengisu said...

Merhaba Begüm,
pasta ve süsleme bence çok hoş olmuş çiçek gibi bir görüntü elllerine sağlık

 
At 10:51 ÖÖ, Blogger begüm said...

Bengisu günaydın

Teşekkürler... Malzemerim tamamlanınca önümüzdeki günlerde farklı süslemeler yapmayı planlıyorum.

Görüşmek üzere
Begüm

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors