sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

01 Nisan, 2006

Chocolate cheesecake


Günaydın...

Bu akşam yemeğe misafirlerim var ve sayı oldukça kabarık. Dün iş dönüşü mutfağa girdim ve bu sabahta tekrar devam... Kaç gündür sitemle çok fazla ilgilenemiyorum. Tatlı arkadaşlarım bu hafta tembellik var her sabah bakıyoruz yeni yiyecekler göremiyoruz diyorlar. Çok haklılar çünkü bu hafta geceleri programlarımız vardı evde değildik.

Akşamki yemek davetimiz için yaptığım tatlılardan chocolate cheesecake buraya akatarayım istedim.Belki sizde haftasonu çaya gelecek misafirlerinize ya da pazar brunch sonrası için bu harika cheesecake'i hemen yaparsınız. Tarif Nabisco'nun .

Kolay gelsin !....

Chocolate Cheesecake

Malzemeler

1 1\4 su bardağı roboottan iyice çekilmiş Eti kakaolu bisküvi

1\4 su bardağı eritilmiş tereyağı

2 paket Pınar beyaz

1 su bardağı şeker

1\2 su bardağı yoğurt

1\2 su bardağı kakao

2 dolu yemek kaşığı un

1 paket vanilya

2 yumurta

Yapılışı

Fırını 170 dereceye ısıtıyoruz. 24 cmlik kelepçeli kabın tabanına yağlı kağıt serip kabın heryerini iyice yağlıyoruz. Böyle yapınca kabın içinden cheesecake'i taban kısmı olmadan servis tabağına aktarabilirsiiniz. Bisküvileri ve tereyağını iyice karıştırıp kabımızın altına ve yanlarına iyice bastırarak döşüyoruz.

Oda sıcaklığında iyice yumuşamış krem peyniri mixerda iyice çırpıyoruz. İçine yoğurdu, şekeri, kakaoyu, un ve vanilyayı koyup çırpıyoruz. Daha sonra yumurtaları teker teker her bir seferde iyice karışmasını sağlayarak çırpıyoruz. Hazırladığımız tabanın üstüne boşaltıp 1 saat pişiriyoruz.

6 Comments:

At 10:24 ÖÖ, Blogger Sibel said...

Günaydın Begümcüm! Şahane bir cheesecake olmuş bu, misafirlerin parmaklarını da yiyecekler:) Ellerine sağlık canım, akşam için de kolay gelsin diyorum. Sevgilerimle..

 
At 5:24 ÖS, Blogger Ebruli Lezzetler said...

Bende tam mutfağa girmeden blogları bir gezeyim dedim. Ne yapacağıma pek karar veremiyordum ama çok sağol... Hemen kolları sıvayıp tarifini uygulayacağım. Sevgiler,

 
At 5:54 ÖÖ, Blogger Nilay said...

Begumcum, benim blogta kremali cheesecake seninkinde cikolatali cheesecake. Su cikolatali cheesecake cok guzel gorunuyor, bir turlu elimi atamadim cikolatali cheesecake yapmaya. Ben de Turkiye'dekiler icin kesinlikle labne peyniri tavsiye etmiyorum cheesecake icin. Senin gibi ya Pinar taze beyaz peynir ya da Ulker fidella oneriyorum. Ben cheesecake'i cok seviyorum. Bu aralar hepimizde bir durgunluk var belli. Ben de dun ve bugun koydum iki post bloga. Bir turlu yazmak kismet olmadi..:)
Sevgilerimle
Nilay

 
At 11:27 ÖÖ, Blogger begüm said...

Herkese günaydın,

Bu hafta blogla hiç ilgilenemedim. Cevapları bile yazamadım.Özür diliyorum...

Sibelcim selam
Cheesecake beğenildi gerçekten. Haftasonu yorulmuşum pazar günü serildim ama herşey çok güzeldi. Tek üzüldüğüm aceleden telaştan yapılanları resimleyemedim bu hafta onları yayınlayacaktım neyse artık...

Nilay günaydın

Geçen hafta bende hiç ilgilenemedim gerçekten. Bu hafta artık hızlı başlamam gerekiyor ( : Evet labne çok yumuşak oluyor kıvam tutmuyor diğeri gibi. Bu hafta hızlanalım di mi hem de site ziyaretlerimi de yapamadım hemen başlayacağım...

Çok çok sevgiler

Begüm

 
At 7:00 ÖS, Blogger Nezaket said...

Begumcum, eline saglik, cok guzel olmus cheesecake. Opuyorum

 
At 1:10 ÖÖ, Blogger begüm said...

Nezaketcim teşekkürler...

İpek merhabalar,

Tüm amerikan tariflerinde kullanılan Philedelphia cream cheese dedikleri aynı bizim pınar beyaz. Konulan şeker ve diğer malzeme krema haline getiriyor peyniri. Labne daha sulu ve yumuşak peynir olduğundan aynı kıvamı tutmuyor ...

Sevgiler...

Begüm

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors