sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

13 Eylül, 2006

DİKKATLE OKUYALIM!...

Sevgili Tijen beni uyarmasaydı haberim olmayacaktı... Blogumda yayınladığım ( benim gibi diğer birçok blogger arkadaşlarımın), tarifler, resimler ve kişisel iç dökmelerimiz olduğu gibi diğer bir sitede hiç bilgimiz, iznimiz olmadan yayınlanıyor... Harika değil mi sizin her aşamasında o kadar emek verdiğiniz tarifler, resimler, her kelimesini bin kez düşündüğünüz yazılar hop beş dakikada diğer sitede. Buna ne denir sizce!... Sevgili Tijen blogunda detaylı açıklamış, yazısını buraya kopyaladım. Biz harekete geçiyoruz, sizler bu işlere ne diyorsunuz!...

Sevgili Tijen'in yazısı aynen şöyle:

ISKENDERIYE.COM'UN ALT SITESI GURME.NET'IN HIRSIZLIGI VE UTANMAZLIGI
*** BEN BIR SURE HER GUN SITEMDE BU HIRSIZLIGI IFSA EDEN BIR NOT YAYINLAYACAGIM. NE DERSINIZ YAZILARI/RESIMLERI/TARIFLERI ÇALINAN TÜM ARKADASLARIM, HIC DEGILSE 3 GUN BOYUNCA DENEYELIM MI BUNU? ***BU YAZIYI WWW.ISKENDERIYE.COM SITESININ ALT SITESI OLAN WWW.GURME.NET SITESININ YUZSUZLUGUNU IFSA ETMEK ICIN YAZIYORUM. EGER OTOMATIK OLARAK ALIYORLARSA YAZI VE RESIMLERIMIZI, BUNU DA YAYINLAYACAKLARDIR. SIZLERDEN RICAM SIZLER DE SITELERINIZDE BENZER YAZILAR YAYINLAYINIZ KI ONLARI DA YAYINLASINLAR. SADECE BEN SEN O DEGIL, NEREDEYSE TUM YEMEK BLOGLARININ YAZILARI (KI ARALARINDA OZELLERIMIZ DE VAR, YANI IC DOKTUGUMUZ, GURME.NET SITESININ OKURLARINI NORMALDE ILGILENDIRMEMESI GEREKENLER DE. USTELIK BU ISI 2005 YILININ HAZIRAN'INDAN BERI YAPIYORLAR. SAYFANIN SAG TARAFINDAKI ARSIVLERDE EMINIM KENDI ADRESLERINIZI VE YAZILARINIZI DA BULACAKSINIZ. TESADUFEN GORMESEM DAHA DA DEVAM EDECEKLERDI. BU SITENIN DOMAIN SAHIBI VE BILGILERI SOYLE (TESEKKURLER Z.!)*ADRES BILGISINI KALDIRIYORUM ÇÜNKÜ DOGRU ADRES DEGIL!*SIKAYET ICIN AYRICA INFO@ISKENDERIYE.COM ADRESINE YAZMANIZI RICA EDIYORUM. BU SITEDE GUNLUK LINKLERIMIZ OLDUGU GIBI YAYINLANIYOR. BU YAZI SONRADAN GELENLER OLACAGI ICIN KISA BIR SURE SONRA ANA SAYFADA GORUNMEZ OLACAK. LUTFEN SIZ DE DURUMU SITENIZDE YENI BIR YAZIYLA DUYURUN.(Kimler yok ki listede: Begüm, Vildan, Sahra ve Irem, Burcu (Gelincik ve Pastaci), Zinnur, Zeynep Seda, Tülin, Derya, Tugçe, Basak, Saziye, Evren, Nilüfer, Melda, Sibel, Dilekce, Binnur, Zeynep Özata, Evcini, Deryaca, Sükran... Ilk sayfa bitince next'e tiklarsaniz bu ay boyunca sitelerimizde yayinladigimiz tüm yazi ve resimleri göreceksiniz. Diger aylar da ayni sekilde.. Yani Bir yil boyunca yazip yayinladigimiz her sey, ama her sey! Bu arada Tarif Defteri'nin moderatörü Betül'ün önceki yazima biraktigi yorumu okuyun! Onun da pek çok tarifini yorumlariyla birlikte yayinlamislar. Yani bir baska Kanaltürk hikayesiyle karsinizdayiz. Bunu farkedince defalarca aramis, not yollamis ancak bir gelisme kaydedememis. Haydi arkadaslar bu sefer yalniz degiliz, hep birlikte bir kez daha savasacagiz hirsizlarimizla!!!)Çarsamba 14:56'da ekledim:Mine'nin uyarisiyla söz konusu sitedeki google reklamlariyla ilgili linki tikladim, orada 'ihlal' üst basligiyla sunlari yazdim:"www.iskenderiye.com sitesinin alt sitesi olarak görünen www.gurme.net sitesinde yemek blogu sahibi pek çok arkadasimizin (buna ben de dahilim) yayinladiklari yazi, resim ve tarifleri izin alinmadan, 2005 yılının haziran ayından beri alınmıs ve bu sitede arsivlenmis. bizlerin üzerinden reklam alıp para kazanmak isteyen bu siteyle ilgili gerekli islemlerin yapilmasini rica ederim.tijen inaltongweb sitem: www.mutfaktazen.blogspot.com"Dilerseniz sizler de benzeri bir sikayet notu yazabilirsiniz (YAZIN YAZIN). Her zaman oldugu gibi, ne kadar çok sikayet giderse o kadar ciddiye aliniriz! Çilek de bu sitede belirtilen (ve benim yukariya kopyaladigim) telefon numarasinin yanlis bir numara oldugunu bildirmis. Aramis ve ulasamamis. Ben de bunun üzerine yukaridaki isim, adres ve telefon bilgisini çikardim. Sizce baska nerelere sikayet edelim??

4 Comments:

At 10:12 ÖS, Blogger Tijen said...

begüm'cügüm sagol paylastigin için! bence biz bu isi becerecegiz ne dersin?
iyi aksamlar,
tijen

 
At 9:15 ÖS, Blogger begüm said...

Sevgili Tijen,

Biz sana teşekkür ederiz... Oğlumun sünneti vardı ve ufak bir töreni var o yüzden bu işlere yoğunlaşamadım, koşturuyoruz. Tabi kide başarılı olacağız çünkü sonuna kadar çok haklıyız. Önümüzdeki hafta daha sıkı çalışağım söz(:

Sevgiler
Begüm

 
At 4:42 ÖS, Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Begüm,
Öncelikle oğlunun sünneti hayırlı olsun.Çalışmaların için teşekkürler,bende sağa sola msg atmaktan bitap düştüm fakat yılmadan devam ediyorum.Birlik beraberlikde hem fikir olduğumuza göre başaısız olmamız için hiçbir sebebimiz yok.Tekrar teşekkürler..

Çok güzel bir hafta diliyorum,sevgiyle kal..

 
At 11:22 ÖÖ, Blogger begüm said...

Gül merhabalar,

Ben geçen hafta çok yoğundum. Oyüzden istediğim işleri yapamadım. Sen nerelere ulaştın. Ben senden de bilgi alayım, Tije'in adres verdiği yerlere bende msg atacağım. Bu hafta bende bu knuyla ilgileneceğim tamamen.

Bende sana harika bir hafta diliyorum...

Sevgiler
Begüm

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors