sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

01 Ocak, 2007

SWEET KITCHEN 1 YAŞINDA...

Customize your blog

Bugün sweet kitchen 1 yaşında !... 1 Ocak 2006 tarihinde ilk yazımı yazmıştım, bir yıl nasıl aktı gitti hiç anlayamadım. Blogum sayesinde birçok yeni arkadaşlıklar edindim, yeni yeni heyecanlar yaşadım, pek çok görüşemediğim arkadaşım blogum sayesinde bana ulaşabildiler...

Herkese sevdikleriyle birlikte, hayallerinin gerçekleştiği, sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum...

İyi yıllar ve iyi bayramlar dileklerimle...

25 Comments:

At 9:23 ÖS, Anonymous Adsız said...

Canım Begüm'cüğüm
Tekrardan yeni yılını ve bayramını kutlar herşeyin gönlünce olmasını dilerim.
Sweet kitchen 1.yılını kutlarım. Herşey için ellerine sağlık. 1 yıldır bizlere tarif ettiğin güzel yemek ve pasta tarifleri için sana ne kadar teşekkür etsek azdır.Ayrıca bu yemek sıtesının kuruluşunun en yakın tanığı olarak ılk günlerin heyecanını birlikte yaşadığımız gunlerı hatırladım. Her sabah bakardık bugün kaç kişi ziyaret etmiş diye. Zaman ne kadar çabuk geçiyor.
Bu arada sıtenın içeriğinide ne kadar değiştirdin. Herşey için ailecek ellerinize sağlık.Ben biliyorumki evde sana bu konuda herkes destek.. Hepinizi çok öperim.

 
At 11:33 ÖS, Anonymous Adsız said...

Nice yıllara..

 
At 9:11 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Sevgili Begüm, yeni yılın ve yeni yaşın kutlu olsun. Bu bir yilda bize de pek çok tarif kazandırdın. Çok teşekkürler. Nice yıllara

 
At 11:35 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Nice yıllara, güzel tariflerin ve yazılarınla...

 
At 12:20 ÖS, Anonymous Adsız said...

Daha nice güzel yıllara....

sevgilerimle...

 
At 1:21 ÖS, Blogger renkler said...

Birinci yılını kutlarım, darısı başıma:-) Bu arada geçmiş yılbaşı ve bayramını da kutlarım. Aşağıdaki postta resmini koyduğun hediyeler çok şirin. Ben de çocuklara kurabiye götürdüm ama böyle bir sunum hiç aklıma gelmedi. Ne yazıkki seneye 6. sınıf olacaklar, bunun için büyüyecekler... Ama sene sonu için yapabilirm belki.

 
At 10:46 ÖS, Blogger tugce:-) said...

begüm,
sweet kitchen'ın ilk yaşı kutlu olsun :)) insanı ne kadar mutlu ediyor değil mi? bu arada son zamanlarda ne güzel ve ne çeşitli kurabiyeler yapmışsın:) ellerine sağlık.
umarım pişirdiklerin, tatıkların ve yazdıkların seni hep mutlu etsin :)

 
At 11:56 ÖS, Anonymous Adsız said...

Begüm'cüm bir yorum yazdım ama gitmedi galiba. hata oluştu. yeniden yazayım...
sanal alemde daha nice yıllarda görüşmek dileğiyle demiştim...
iyiki bu bloğu açtın, güzel yiyeceklere ince zevkini yansıttığı yazmıştım...
sağlık ve mutlulukla nice yıllarda nice tarifler beklediğimi yazmıştım:)))
sevgilerimle

 
At 5:35 ÖS, Blogger begüm said...

Canım arkadaşım Selmoşum,

Çok çok teşekkürler... Sizlerde blogun oluşumu aşamasında benden az çekmemiştiniz, devamlı öfleyip püflüyordum... Heyecanları paylaşmak benim için büyük keyifti.
Sizlerin desteğini hep yanımda hissetmek harika, teşekkürler...

Çok çok öpüyorum

Begüm

Hanımiş merhaba,

Çok çok teşekkürler. Senin blogunu keyifle izliyorum, çok güzel ve değişik tarifler var. En kısa zamanda linklerimi ekleyeceğim

Sevgiler

Begüm

Merhabalar,

Çok teşekkür ederim. Tarifleri keyifle yapıp sevgiyle paylaştıysanız ne mutlu bana...

Sevgilerimle
Begüm

Defnecim merhabalar,

Çok çok teşekkür ediyorum,

Sevgiler


Elif A. merhabalar,

Çok çok teşekkürler...

Sevgiler

Begüm


Renkler merhabalar,

Teşkkürler, hep beraber nice yıllara olsun...

Kurabiyeleri belki sömestr sonunda yapabilirsin...

Sevgilerimle

Begüm

Tuğçecim merhabalar,

Teşekkür ederim, buradaki tüm tarifler için mutfakta olmak benim için büyük zevk oluyor...

Sevgiler
Begüm

Hülya Hanımcım merhabalar,

Haklısınız sadece bir mail aldım sizden diğeri gelmedi.
Hep beraber nice yaşlara inşallah... Ne kadar zarifsiniz çok teşekkür ederim. Beni çok çok mutlu ettiniz.

Sevgilerimle

Begüm

 
At 12:25 ÖS, Anonymous Adsız said...

Begüm'cüm merhaba,
Blogunun 1.yaşını kutluyor, daha nice tariflerle mutlu seneler diliyorum canım. Keyifle ve gerçekten sevgiyle yaptığın her haliyle anlaşılan tariflerini heyecanla takip ediyorum tabi fırsat buldukça ve elimden geldiğince de uyguluyorum.İnan şimdiye kadar yaptıklarımın hepsi de çok beğenildi.Bu arada okula gönderdiğin kurabiyeler harikaydı. Tüm ev halkı olarak tatdık. Ellerine sağlık,
Alev.

 
At 1:43 ÖS, Blogger Sibel said...

Zaman ne çabuk geçiyor.. Bloglar yaş alıyor, bizler yaş alıyoruz, ama güzellikler de getiriyor yeni yaşlar.. Nice güzel yıllara Begümcüğüm! Tatlı kokuların yükseldiği mutfağını çok seviyorum!

 
At 7:48 ÖS, Blogger Açalya said...

Sevgili Begum, blogun iyi ki dogdu :) nice yillara.

 
At 8:10 ÖS, Blogger Tijen said...

hayirli ugurlu olsun begüm'cügüm nice yillara.
tijen

 
At 8:26 ÖÖ, Blogger Açalya said...

Blogunla nice yillara Begum.

 
At 11:19 ÖÖ, Blogger munevver said...

Begüm,bloğunun 1.yaşı kutlu olsun.Nice yıllara.Daha önce yazmıştım.İstanbula dönünce sayfanı ziyaret ettim Ama yorum gelmemiş.Tekrar kutluyor,başarılar diliyorum.
Sevgiyle,nanelimon.

 
At 12:01 ÖS, Blogger begüm said...

Alevcim merhabalar,

Beni ne kadar mutlu ettin bilemezsin... Yaptıklarının beğenilmesi ve mutlu olmanız harika. Kurabiyeleri de beğendiyseniz ne mutlu, bende çocuklara değişik bir renk olsun yılbaşında diye yapmıştım.

Sizleri çok öpüyorum

Sevgilerimle

Sibelcim canım arkadaşım,

Blogu oluşturmamın en keyifli tarafı da edindiğim yeni arkadaşlıklar ve dostluklar oldu. Blogu oluşturduğum ilk zamanlarda birşeylere panik olup seni aradığımda hep destek olmuştun arkadaşım teşekkürler...

Hep birlikte nice yıllara !... Bende senin mis kokulu kahvene bayılıyorum arkadaşım...
Sevgilerimle

Begüm

 
At 12:08 ÖS, Blogger begüm said...

Acalya merhabalar,

Çok çok teşekkürler hep beraber nice yıllara...

Sevgilerimle

Begüm


Tijencim çok teşekkürler, hep beraber nice yıllara inşallah...
Sibel'e de dediğim gibi iyi ki blogu kurdum, sizlerle tanıştım ve iyiki sizler varsınız..

Sevgilerimle

Begüm

Münevvercim merhabalar,

Zannediyorum problem bloggerla ilgili. Herkes gönderdiğini iki kez göndermek zorunda kalıyor.

Sizlere çok çok teşekkürler hep beraber nice yıllara arkadaşım...

Sevgilerimle

Begüm

 
At 11:02 ÖS, Anonymous Adsız said...

Begum nice senelere. Bu yilda da guzelim tariflerini heyecanla bekleyecegim. Sevgiler.

 
At 8:52 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

NİCE YILLARA
İYİ Kİ VARSINIZ BEGÜM HANIM VE DİGER YEMEK VE PASTA SEVDALILARI MUTFAGIM SİZLERLE SENLENİYOR, RUHUM DOYUYOR..... FATOŞ

 
At 9:22 ÖÖ, Blogger begüm said...

Berrin merhabalar,

Çok çok teşekkürler... Bu seneye çok fazla dinlenerek ve sakin başladım, bu tembelliği bir türlü atamadım üzerinden. Yeni, güzel tarifleri yapmaya en kısa zamanda başlayacağım.

Sevgilerimle
Begüm

Fatoş Hanımcım merhabalar,

Hep birlikte nice yıllara... Çok çok teşekkürler sizde bana hisleri yaşattırdığınız için güzel yorumlarınızla,

Sevgilerimle,

Begüm

 
At 11:35 ÖS, Blogger Bocuruk said...

Nice güzel yazılara tariflere ve paylaşımlara diyorum canım :)

 
At 3:32 ÖS, Anonymous Adsız said...

BEGUM`CUGUM
HALA 1 YASINI KUTLUYORUZ. HADI ARTIK BIRAZ CALISMAYA BASLA. GUZEL TARIFLER BEKLIYORUZ.HER NEKADAR YAPAMASAMDA BAKMAK BILE BIR ZEVK BENIM ICIN. SELMOS

NOT: SAKIN BUNU YAYINLAMA BU NOT OZEL

 
At 4:16 ÖS, Blogger begüm said...

Bocuruk merhabalar,

Hep birlikte nice yaşlara olsun...

Sevgilerimle

Selmoşum,

Çok haklısın... Bu yıla o kadar dinlenerek ve uyuyarak başladım ki bu uyuuşukluğu üzerimden atamadım bir türlü... Diğer birçok mail atan ve arayanlara sözüm olsun yeni tarifler en kısa zamanda karşınızda olacak ...

Sevgilerimle

Begüm

 
At 10:04 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Hepbirlikte nice nice senelere.

 
At 12:42 ÖÖ, Blogger begüm said...

Kuzine merhabalar,

Çok çok teşekkürler hep birlikte nice yıllara...

Sevgilerimle

Begüm

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors