sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

23 Şubat, 2009

Dün bugün yarın TRT1 93.3 ... Cevizli kereviz salatası

Cevizli kereviz salatasını yapıp, kocaman bir tabak dolusunu tek başıma bitirince tarifi hemen bloga koyayım ve herkesle paylaşayım istedim. Benim gibi kerevizseverlerin bu tarife bayılacağından eminim... Tarif Asuman Hanımın ...

Yarın yani 24 Şubat Salı günü TRT1' de ve Türkiye'nin Sesi radyosunda yayınlanan ve yapımcılığını Özlem Yalçın'ın yaptığı "Dün Bugün Yarın " adlı kadınlara yönelik radyo programına tariflerimle katılıyorum... Programın frekanslarıyla ilgili bilgileri TRT'nin web sitesinden bulabilirsiniz. Ankara'dan programı dinleyecek olanlar için FM 93.3'te saat 15:05'ten itibaren canlı yayınlanıyor. " Dün Bugün Yarın " haftanın beş günü ,Pazartesi-Cuma, canlı yayında. Program hem yurtiçine hem de yurtdışına yayınlanıyor. Çok zengin bir içeriği olan program her hafta Salı günleri tamamem kadınlara dair her türlü konuya yönelik yayın yapıyor.

Programı dinlemek için radyonun başına geçince çoook eskilere gitti aklım. Küçüklüğümüzde radyoda dinlediğimiz çocuk yarışma programlarından, anneannelerimizin annelerimizin mutfakta dinlediği güzelim müzik programlarına, hasretle beklediğimiz Arkası Yarın'lara... Neden arabada onca geçirdiğimiz vakitlerde, evde mutfağımda çalışırken bu programları dinlemiyorum diye geçirdim içimden... Sizde benim gibi düşünüyorsanız radyonuzun başına geçin ve o eski kaliteli programlar tadında bulabileceğiniz birçok müzik, magazin, haber programlarının izini TRT'de bulun ve güzel vakitler geçirin...

Cevizli kereviz salatası



Malzemeler

2 adet orta boy kereviz
1 kahve fincanı zeytinyağı
1 büyük limonun suyu
2-3 diş sarımsak (dövülmüş)
1 tatlı kaşığı tatlı biber salçası
tuz, karabiber
1/2 su bardağı iri parçalanmış ceviz
1/2 demet çok ince kıyılmış maydanoz

Yapılışı

Kerevizleri soyup kararmasınlar diye limonla ovalıyoruz. Robotumuzun cips aparatıyla ya da cips şekinde doğrayan bir aletle kerevizleri incecik doğruyoruz.

Zeytinyağı, limon suyu, sarımsak, biber salçası, tuz, karabiber ile sosumuzu yapıyoruz ve kerevizlerle iyice karıştırıyoruz. Ceviz ve maydanozu da ekleyerek salatamızı hazırlıyoruz.

1 Comments:

At 4:07 ÖS, Blogger Müge Hüner said...

Begüm şekerim;
Yazımı beğenmene çok sevindim.
fotoğrafları tabiki alıp kullanabilirsin.
Sizin için hazırladım birazda :)
Sevgilerimle

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors