sweet kitchenmyspace

İçine sevgi katılmış tarifler...

24 Mart, 2009

Tefal Actifry ve keyifli bir haftasonu...

Geçen hafta Tefal firmasından bir mail aldım. "Besleyici ve Lezzetli " konsepti kapsamında yeni ürünleri olan Actifry tanıtımı için ,ürün sorumlusu Zümrüt Hanım beni İstanbul'a davet ediyordu. Severek davetlerini kabul ettim ve Cumartesi günü Ankara'dan yola çıktım. Saat 4'de Etiler'de Mutfak Sanatları Akademisi'nde Zümrüt Hanım ve 16 blog arkadaşım buluştuk. Katılan arkadaşlarım Müge, Nilay, Müge K. , Aslı , Melek, İpek, Esra, Yasemin, Burçin ,Gökçe, Zuhal, İlker, Hülya, Devletşah ve Nur'la keyifli saatler geçirdik.







Açıkçası ilk başta Actifry'ı sadece bir kaşık yağ ile patates kızartması yapabilen bir mutfak aleti olarak bilirken şefimiz Mehmet Bey eşliğinde yapmaya başladığımız yemeklerle ürünün bu özelliği yanında çok daha marifetli olduğunu deneyerek gördük.

Mustafa Bey'le denenecek tarifler patates kızartması, çoban kavurma, peynirli muska böreği ve kabak tatlısıydı. Gerçekten şaşırdım çünkü kafamdaki Actifry ile çoban kavurma ve kabak tatlısı gibi tarifleri hiç bağdaştıramadım.



Yemekleri yapmaya başlayınca aslında Actifry'ın akıllı bir tencere gibi işlev gördüğünü, timer'ı sayesinde zaman ayarının kolayca yapıldığını, malzemeleri eklemek üzere kapak açıp kapama sırasında timer'ın kalan yerden devam ettiğini, hiç koku ve duman çıkmadığını, yemeklerin kısa sürede piştiğini, pişirme süresi sonunda size uyaran bir ses çıkardığını gözlemledim. Ayrıca Actifry'ın iki büyük ana parçası kolayca çıkarılıp bulaşık makinesinde yıkanabiliyor ya da içi kağıt havluyla kolayca temizlenebiliyor.




Çoban kavurma ve muska börekleri harika oldu. Yarım kaşık sıvıyağ ile börekler çıtır çıtır nefis oldular. Çoban kavurma ise sanırım herkesin favorisi nefis bir yemek oldu. Yağsız ve çok lezzetli bu yemekleri de iç rahatlığıyla yemek ayrıca büyük bir keyif oldu.


Actifrylarımızla yeni yeni lezzetler yaratma kararı alındı. Artık bundan sonra üreteceğimiz yeni tarifleri bloglarımızdan izleyebilirsiniz.



Resimler için sevgili Müge'ye teşekkürler... Bu güzel güne evsahipliği yapan Zümrüt Hanım ve arkadaşlarına teşekkürler...

2 Comments:

At 9:18 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Sevgili Begüm Hanım,

Lezzetli tariflerini büyük bir zevkle yaptığım fotoğraftaki güzel hanım siz misiniz?

Ceren

 
At 7:51 ÖS, Blogger begüm said...

Merhabalar Ceren,

Resimde iki güzel hanımdan sağdaki ben soldaki ise sevgili arkadaşım Zuhal Yalçın((((:

Sevgiler

 

Yorum Gönder

<< Home

Google


Cursors